Onsdag den 21 mars 2012

Det är onsdag, och därmed har halva veckan gått. Fröken och jag hinner knappt med - det känns som att det bara är måndag och fredag hela tiden.
Det här inlägget blir en fotokavalkad, för min idol Fredrik Lindström har sitt dialektprogram på i bakgrunden, och där vill jag inte missa en sekund. Maken till skön kille! Han står lätt med på gästlistan, ifall jag skulle få möjligheten att bjuda in 5 valfria personer. Han, Frökens farmor, Olof Palme, min egen farfar och Jesus. Det hade nog blivit intressanta samtal.
Barnen fick leka med vatten på Pumpen igår. Paradiset, tyckte Fröken, som plaskade i en hel timme och blev arg när det var sångstund för att hon inte ville gå från bassängen.
Gungar i nya vårmössan
Vår på Väktargatan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0